نمایندگی دوربین سونی

این نمایندگی به لطف دارا بودن متخصصان مجرب و با استخدام کادری هوشمند در مورد عرضه دوربین عکاسی سونی بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریانی که به صورت حضوری تصمیم به خرید دارند اقدام کرده است. مشتریان عزیز که تصمیم دارند خرید خود را حضوری انجام دهند میتوانند با حضور در دفتر نمایندگی سونی در تهران از فاکتورهای ویژه ای همچون مشاوره پیش از خرید استفاده نموده تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند.

ضمانت نامه دوربین بدون آینه سونی

همه تولیدات شرکت سونی که در نمایندگی دوربین سونی به فروش میرسد با ضمانت نامه رسمی شرکتی و گارانتی 3 ساله خدمت عزیزان و علاق مندان به دوربین عکاسی سونی تقدیم میشود. از این جهت کاربران و مشتریان عزیز میتوانند بدون کمترین استرس و نگرانی در مورد اصل بدون محصولات خود دوربین و یا لنز مورد نظرشان را چه از طریق سایت فروش آنلاین تولیدات شرکت سونی و یا به صورت حضوری در دفتر نمایندگی دوربین سونی خریداری بکنند.

نمایندگی دوربین سونی برای راحتی کار با دوربین سونی بعد از خرید مشتریان عزیز پکیج آموزشی مخصوصی را در نظر گرفته تا راحتی و ساده بودن تنظیمات و منوی دوربین را مشتریان عزیز احساس بکنند.از این رو پس از خرید از نمایندگی دوربین سونی پکیج اموزشی را همراه با دوربین دریافت بکنید.

دوربین عکاسی سونی در زمینه دوربین های بدون آینه همواره دارای تکنولوژی به روز میباشد.این دوربین ها با دارا بودن امکانات کم نظیر توانسته است به تازگی جایگاه خوبی را در بین کاربران ایرانی پیدا بکند.

گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی دوربین سونی

نمایندگی سونی مسئولیت ضمانت نام و گارانتی محصولات سونی در ایران میباشد. این نمایندگی در سرتاسر کشور ایران دارای نمایندگی مجاز برای فروش محصولات سونی میباشد که زیرنظر نمایندگی سونی فعالیت خودشان را آغاز کرده اند.